b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Mowa spontaniczna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Parafazje
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Powtarzanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Nazywanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Rozumienie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Automatyzmy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Czytanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Pisanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Fluencja s\xc5\x82owna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Wnioskowanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Pami\xc4\x99\xc4\x87 robocza
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n'